نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به وضعیت مراکز آموزشی استان اشاره کرد و گفت: اشتغال به تحصیل بیش از 70 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان نشان از ظرفیت‌های مناسب کردستان در این حوزه است.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 16 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌السلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در نشست علمای استان کردستان با وزیر اطلاعات که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: تمام مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم را اصل مهم حرکت خود قرار داده‌اند.

وی گفت: تواضع و فروتنی از ویژگی‌های اصلی مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین امر موجب شده است مسیر خدمات‌رسانی به مردم بیشتر هموار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی است که عامل حرکت روبه رشد نظام در عرصه‌های داخلی و جهانی شده است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی در حال گسترش نام برد و گفت: وعده‌ای که امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به جهان دادند، تحقق پیدا کرده و انقلاب را به یک الگوی جهانی تبدیل ساخته است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: وحدت به عنوان مظهر قدرت و عزت ملت ایران موجب اقتدار روز‌افزون آن در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، هسته‌ای و غیره شده است.

وی از وجود مدارس علوم دینی در تمام شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و گفت: این مدارس در تمام شهرستان‌های استان فعال و یا در حال تاسیس هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: یک مجتمع عالی آموزشی پژوهشی علوم امام شافعی نیز از محل اعتبارات مصوب سفر رهبری در استان در حال احداث است که با توجه به پیشرفت فیزیکی آن، ظرف یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز آموزشی بستر بسیار خوبی را برای ادامه تحصیل علمای دینی اهل سنت در مقاطع دانشگاهی فراهم می‌سازد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: نام‌گذاری استان کردستان به عنوان استان فرهنگی، تحول قابل توجهی در حوزه‌های مختلف در استان را فراهم ساخت.

وی به وضعیت مراکز آموزشی استان اشاره کرد و گفت: اشتغال به تحصیل بیش از 70 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان نشان از ظرفیت‌های مناسب این استان در این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: اقتدار و عزت امروز جمهوری به ویژه در مناطق مرزی همچون کردستان به برکت امنیت حاصل شده است و همه مردم قدردان آن هستند.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی را عنایت الهی خواند و گفت: این اقتدار حاصل وجود وحدت و همچنین حرکت ملت ایران زیر لوای رهبری و گوش به فرمانی از ولی امر مسلمین است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: اگر امروز جزو معدود کشورهایی هستیم که با تلاش و کوشش حقوق غنی‌سازی اورانیوم را داریم حاصل رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش مسئولان و پای کار بودن ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار گرفته است، گفت: ایران بر اساس منطق حرف می‌زند و جلو می‌رود و همین منطق آن را به الگویی جهانی تبدیل کرده است که بسیاری از کشورهای جهان آن را قبول دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: با وجود توطئه‌های گسترده دشمنان در امن ناامن کردن ایران اسلامی کشور ما امن‌ترن کشور جهان است و در سایه این امنیت مسیر رشد و بالندگی را به سرعت چشمگیری طی می‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار