معاون انتظامی کردستان خبر داد:
معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان گفت: نظارت و ساماندهی پارکینگ‌های استان با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 12 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس مسعودی در جمع تعدادی از روسای پلیس، معاونان و مدیران انتظامی کردستان با بیان اینکه نظارت و کنترل بیشتر بر پارکینگ‌های سطح استان می‌تواند بر رضایت مردم و اشراف بیشتر پلیس کمک کند، اظهار کرد: با بررسی بیشتر و کنترل دقیق‌تر این مراکز می‌توان شاهد موفقیت در کشف بسیاری از سرقت‌ها باشیم.

وی، بر عزم جدی پلیس کردستان در ساماندهی پارکینگ‌ها تاکید کرد و گفت: امانتداری در رأس ماموریت‌های پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی کردستان با ساماندهی و استاندارد سازی پارکینگ‌ها در نظر دارد از اموال عمومی و توقیفی دلالت شده به این مراکز به بهترین نحو ممکن تا زمان عودت آنها به صاحبان اصلی مراقبت کند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: نظارت لازم و به کارگیری افراد واجد شرایط در انجام امور جاری پارکینگ‌ها و ارتقا سطح حفاظت فیزیکی پارکینگ‌ها از دیگر برنامه‌های انتظامی کردستان در ساماندهی و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار