نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمن امروزه بسیار حساب شده برروی کاهش جمعیت مسلمانان کار می‌کند، گفت: نقشه سیاسی که جهان غرب برای پیروزی بر تمدن اسلامی پیش می‌برد کاهش جمعیت مسلمانان و ایجاد تفرقه و اختلاف در بین آنها است.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 11 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در برهه کنونی دشمنان دین مبین اسلام بر روی خانواده‌ها و تغییر ارزش‌های اسلامی در جامعه متمرکز شده‌اند.

وی با بیان اینکه جمعیت و جماعت مولفه‌های قدرت یک جامعه هستند، گفت: هر جا جمعیتی وجود داشته باشد که با هم جماعتی را تشکیل به عبارتی دارای وحدت و انسجام باشند قدرتی شکست ناپذیر را تشکیل می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دشمن امروزه بسیار حساب شده برروی کاهش جمعیت مسلمانان کار می‌کند، تصریح کرد: نقشه سیاسی که جهان غرب برای پیروزی بر تمدن اسلامی پیش می‌برد کاهش جمعیت مسلمانان و ایجاد تفرقه و اختلاف در بین آنها است.

وی گفت: همه ما در قبال کشورمان مسئول هستیم و مسئولیت اجتماعی و انسانی ما حکم می‌کند از کشورمان در مقابل تهاجم دشمنان دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش بر توجه ویژه به مباحث مربوط به خانواده تاکید کرد و افزود: انسان‌ها هم از جهت انسانی که گاها بالاتر از مسائل شرعی هم قرار می‌گیرد و اجتماعی و اخلاقی در خصوص خانواده، مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

وی تأکید کرد: انسان معتقد و سالم و با اخلاق توانایی از هم پاشیدگی بنیان خانواده و بی تفاوت بودن نسبت به آن را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه انسان با نگاه برطرف کردن آسیب‌ها و نواقص باید به مسائل و مباحث مختلف در جامعه نگاه کند، گفت: دلسوزی اگر برای جلوگیری از ایجاد و افزایش آسیب‌ها نباشد شاهد از بین رفتن ارزش‌های بسیاری در جامعه به این دلیل خواهیم بود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار