نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های زندگی سالم داشتن امنیت است گفت: دشمنان اسلام و دشمنان کشور ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به ملت ایران هستند اما ما نباید غفلت داشته باشیم زیرا دشمنان از غفلت ما بیشترین استفاده را برای ضربه زدن می‌برند.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 09 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مسئولان کلانتری‌های استان کردستان با تسلیت ایام محرم و شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: آرزوی ما این است که خداوند ارتباط ما را با خاندان پیامبر(ص) هر چه بیشتر هم در دنیا و هم در آخرت قوی کند.

وی با اشاره به اشعار امام شافعی(رض) در مورد اهل بیت(ع) گف: امام شافعی(رض) در اشعارشان نسبت به اهل بیت(ع) می‌فرمایند: برای شما این افتخار بزرگی است و همین افتخار برای شما بس است که هر کس می‌خواهد نماز بخواند باید به خاندان شما درود بفرستد و این محبت تشریحی است که خداوند صلوات را هم در نماز واجب کرده است که خاندان اهل بیت(ع) هیچگاه فراموش نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: تنها چیزی که به عنوان اجر رسالت خواسته شده است دوستی و محبت و مودت اهل بیت(ع) است که سفارش خداوند متعال در قرآن است.

وی گفت: اگر خداوند دستور داده است که محبت اهل بیت(ع) را داشته باشیم به این دلیل است که همراه بودن با خاندان پیامبر سبب عاقبت به خیری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: بحث امنیت موضوعی است که در قرآن به عنوان یک نعمت بزرگ از آن یاد شده است.

وی گفت: یکی از زیرساخت‌های زندگی سالم داشتن امنیت است که لازمه زندگی دنیوی آرام است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود : اسلام درباره زندگی دنیوی و همه جنبه‌های مربوط به آن دستورات متعددی دارد و به صورت کاملا جزیی اشاره شده است و ضرورت زندگی دنیوی بحث امنیت و تغذیه است.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و دشمنان کشور ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به ملت ایران هستند اما ما نباید غفلت داشته باشیم زیرا دشمنان از غفلت ما بیشترین استفاده را برای ضربه زدن می‌برند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: آمریکا و اسرائیل با همکاری عربستان خیانتکار درحال ضربه زدن به جامعه مسلمانان هستند و در این راه از همه امکانات استفاده می‌کنند.

وی افزود: برخی عوامل باعث آرام‌بخشی و همدلی در بین دوستی‌ها می‌شود که نیروهای خدوم انتظامی که با مردم سروکار دارند باید این عوامل ایجاد ارتباط قوی و موثر را بشناسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: یکی از نتایجی که در نتیجه اقدامات درست و دلسوزانه نیروی انتظامی به وجود می‌آید احساس همدلی مردم با این نیروها است که مردم احساس کنند این نیروها تشکیل شده تا در خدمت مردم و آرامش و امنیت جامعه باشد.

وی گفت: اگر رعایت حق خدا را با داشتن تقوی داشته باشیم ارتباط قوی و درست و منطقی را هم با مردم خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: اگر انسان اهل دعا و معنویت و در یک کلام تکلیف مدار باشد حتما نگاه مردم به او نگاهی از سر اعتماد و آرامش خاطر خواهد بود و این امر ایجاد یک ارتباط قوی و سالم مردم با وی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار