رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خبرنگارانی که بیشترین تولید محتوا با موضوع بزرگداشت هفته مقام معلم را داشته باشند مورد تجلیل قرار می گیرند.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵ 05 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید ولی موسوی با تقدیر وتشکر از تعامل، همراهی و همکاری خوب اصحاب رسانه با مجموعه آموزش وپرورش در سطح استان و شهرستان‌ها و مناطق گفت: امروز در تکریم مقام معلم نیازمند گفتمان سازی رسانه‌ای هستیم که در این زمینه رسانه‌ها نقش کلیدی دارند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران در ایجاد امید و انگیزه در جامعه نقش محوری دارند گفت: بدون شک در فضای با نشاط و امیدوار است که جامعه توسعه پیدا می‌کند و مراحل ترقی را می‌پیماید.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، نقش رسانه در ترسیم پیشرفت‌ها و ایجاد امیدواری و باو‌ر در بین مردم را نقش بی‌بدیلی عنوان کرد و بیان کرد: معلمان نیز با کار جهادی برای آگاهی بخشی به نسل‌های آینده گام بر می‌دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است و همه جامعه به نوعی مدیون معلم هستند.
موسوی افزود: در این ایام که مزین به گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته مقام معلم نامگذاری شده است خبرنگارانی که با تهیه و انتشار مطالب و گزارش‌های خبری در تکریم جایگاه و مقام والای معلم نقشی اثرگذاری ایفا کنند در ستاد بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی از خبرنگاران در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد خواست گزارش‌های خبری، مصاحبه، یادداشت، کلیپ یا گزارش ویدئویی، سرمقاله، یاداشت و ... که در رابطه با تکریم و جایگاه معلم در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه یا هفته نامه انتشار داده اند، لینک اخبار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۹۹۲۶۸۰۹۵ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.
وی بازه زمانی انتشار آثار منتشر شده را ۱۰ الی ۲۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: به رسانه‌هایی که بیشترین تولیدات رسانه‌ای را منتشر کرده باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار