کد خبر: ۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ 08 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازفارس، جلال حسین‌زاده مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار کرد: 17 هزار حامی ایتام در سراسر آذربایجان غربی نونهالان را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند.

وی لازمه تشکیل خانواده و ازدواج مجدد افراد زیرپوشش را نیازمند انجام کار فرهنگی دانست و ادامه داد: پرداختن به این امور از ظرافت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه در این صورت تا اندازه زیادی از بار مشکلات مددجویان کاسته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از هشت هزار یتیم در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد که تعداد زیادی از آن‌ها دختر هستند.

وی با اشاره به اینکه برای همه ایتام مورد اشاره حامی و پدر معنوی در استان جذب شده است، ادامه داد: 17 هزار نفر در مناطق مختلف آذربایجان غربی پدر معنوی ایتام هستند به طوری که علاوه بر مساعدت‌های مادی در زمینه‌های مختلف آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ماهانه رقم قابل توجهی هدایای نقدی به ایتام تعلق می‌یابد، عنوان کرد: به عنوان مثال آذر ماه امسال بدون کار اداری و تشریفات مقدماتی 800 میلیون تومان هدیه نقدی حامیان به حساب ایتام واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حامیان به عبارت دیگر پدرهای معنوی آن‌ها اطلاعات کافی و مورد نیاز از وضع معیشتی ایتام دارند، تصریح کرد: در گزارش‌ ارسالی به حامیان وضع تحصیل، دانشگاه، مسائل اعتقادی و مالی ایتام زیرپوشش برای آن‌ها تبیین می‌شود تا به اشکال مختلف نونهالان را مورد حمایت قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم برای شرکت در آیین «شور نیکوکاری و اکرام فاطمی» اظهار کرد: در این ایام مددکاران با استقرار در بیش از 200 پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان نسبت به جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست اقدام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار