فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان از جمع آوری ۹۷ نفر معتاد متجاهر در ۴۸ ساعت اخیر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 11 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار آزادی امروز (۲۱ اسفند ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: این دوره از انتخابات با وجود هجمه سنگین دشمنان، در سایه امنیت کامل در استان کردستان برگزار شد.

وی از اجرای طرح نوروزی در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح همه نیرو‌های انتظامی، پلیس راه، دستگاه‌های خدماتی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، امداد و بیمه تلاش می‌کنند محیطی امن را برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از حضور ۲۵۰۰ نفر در این طرح خبر داد و افزود: این طرح از ۲۴ اسفند ماه در ۱۵۰ نقطه استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

او از کاهش ۱۱ درصدی تصادف‌های جاده‌ای و ۴۷ نفری کشته‌شده براثر تصادف در کردستان در سال ۱۴۰۲خبر داد و بیان کرد: این امر نتیجه تلاش تمام دست‌اندرکاران و اطلاع‌رسانی مطلوب رسانه‌های استان است.

وی از افزایش ۴۲ درصدی جرایم رایانه‌ای در استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: در بخش جرایم رایانه‌ای ۸۰ درصد کشف داشته‌ایم و ۲۰ درصد هنوز کشف نشده است. از این میزان ۷۲ درصد مربوط به جرایم مالی، ۱۵ درصد مربوط به جرایم اخلاقی و ۱۳ درصد هم مربوط به سایر موارد بوده است.

آزادی از جمع‌آوری ۹۷ نفر معتاد متجاهر در ۴۸ ساعت اخیر در استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو نفر زن و ۹۶ نفر مرد هستند. همچنین تعداد ۵۷۲ نفر معتاد متجاهر در کمپ‌های کردستان در حال درمان هستند. امسال بیش از ۱۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کشف مواد محترقه در اولویت کاری است و بیش از سه میلیون انواع مواد محترقه در استان کشف شده است، بیان کرد: از ابتدای اسفند تا امروز حدود ۱۵ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد فقط یک مورد در دیواندره منجر به قطع دست شد و بقیه سرپایی درمان شده‌اند.

وی نبودن پارکینگ را از مهمترین معضلات ترافیکی سطح سنندج دانست و ادامه داد: دستور ساخت پارکینگ با استفاده از تغییر کاربری برخی اراضی در سنندج در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری می‌شود.

آزادی با اشاره به مسافر و گردشگرپذیر بودن کردستان، گفت: نظارت بر رستوران‌ها و نحوه رفتار عوامل اجرایی سفر‌های نوروزی در استان در اولویت کاری قرار دارد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار