فرماندار سنندج گفت: ریل گذاری قطار پیشرفت کشور از مسیر انتخاب نمایندگان اصلح عبور می‌کند لذا باید مردم با آگاهی بیشتر رای بدهند.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 23 February 2024

به گزاارش تابناک کردستان، حسن عسکری امروز پنجشنبه در شورای اداری شهردای سنندج، اظهار کرد: از شورا و شهرداری در خصوص خدمات و زحماتی که در سفر رییس جمهور به استان متحمل شدند تقدیر می‌کنیم.

وی گفت: مجموعه شهرداری سنندج همواره در برنامه‌های مختلف تمام کمال پای کار بوده است و یکی از نقطه‌های اصلی خلق حماسه بزرگ استقبال از رییس جمهور در میدان آزادی سنندج این مجموعه خدوم بود.

فرماندار سنندج، با تاکید براینکه سفر رییس جمهور دستاورد‌های زیادی برای استان داشته است، عنوان کرد: این سفر به ویژه استقبال شکوهمند مردم از رییس جمهور دستاورد‌های بزرگی را برای استان داشته و ارتباطات مسئولان را با مرکزیت قوی‌تر کرد.

وی در ادامه با اشاره به توفیقات ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است که همواره موجب ناامیدی و یاس دشمنان شده است.

عسکری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کاملا مردمی است و با پای کار آمدن همه مردم به پیروزی و با آری بیش از ۹۹ درصد آن‌ها تشکیل شده است، گفت: مردم همواره در تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم مشارکت داشته و مجری اصلی برگزاری انتخابات نیز خود آنان هستند.

وی با تاکید براینکه وظیفه دولت در برگزاری انتخابات پشتیبانی است، اذعان کرد: بیش از ۶ هزار نفر از مردم در طیف‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سازماندهی شده اند و نقش مستقیمی در برگزاری انتخابات دارند.

فرماندار سنندج، اضافه کرد: دشمن از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شبانه روزی در تلاش برای ضربه زدن به این نظام است و الان هم تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم نسبت به انتخابات بکار گرفته است و شعار بی تاثیر بودن انتخابات سر می‌دهند اگر واقعا انتخابات بی تاثیر بود چرا خود را این همه به در و دیوار می‌زنند تا مانع از مشارکت مردم در این عرصه سیاسی شوند.

وی ادامه داد: ریل گذاری قطار پیشرفت کشور از مسیر انتخاب نمایندگان اصلح عبور می‌کند، اذعان کرد: تصمیمات نمایندگان در مجلس بر سفره مردم تا آینده کشور تاثیر گذار است از این رو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فرستادن بهترین و کارآمدترین افراد به مجلس ضروری است.

وی افزود: یکی دیگر از کارکرد‌های مهم انتخابات ارتقای امنیت است، دشمنان در سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در کشور بکار گرفتند، انتخابات برای ما کارکرد امنیتی دارد و این پیام را به دشمنان می‌دهد که مردم تمام قد پشت کشور و نظام خود ایستاده اند.

عسکری، تصریح کرد: دستاورد‌های نظام قابل توجه است، اما مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه ریزی شود، نباید وجود این مشکلات ما را در مسیر انجام تکلیفی که بر عهده داریم ناامید سازد، باید تلاش کنیم نمایندگان توانمند، متخصص و دارای برنامه و درد مردم چشیده راهی مجلس دوازدهم شوند.

وی با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: هر رای که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، تضمینی برای تامین امنیت و تحقق ایران قوی است پایین بودن مشارکت چشم طمع دشمن را تیز می‌کند.

رییس جمهور و استاندار اعلام کرده اند که مجموعه دولت هیچ کاندیدایی ندارد و هر ۶۰ نفر کاندیدای حوره انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران برای ما اصلح است و فرقی با هم ندارند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار