مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها فردا با حضور مسئولان کمیته امداد و آموزش و پرورش در مدارس سراسر استان اصفهان به صدا در می‌آید.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 01 October 2023

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال هم در همه مدارس استان اصفهان، مراسم جشن زنگ عاطفه‌ها برگزار خواهد شد، گفت: فردا زنگ عاطفه‌ها در شهر اصفهان در مدرسه بانو همایونی واقع در خیابان اردیبهشت جنوبی نواخته خواهد شد و کمک‌های جمع آوری شده با همکاری مددکاران امداد و انجمن اولیا و مربیان در اختیار خانواده‌های همان مدارس یا مدارس همجوار دارای دانش آموز نیازمند قرار می‌گیرد.
علی اخلاقی با تاکید براینکه این مرحله از طرح جشن عاطفه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان اجرا می‌شود، افزود: امسال در مراسم جشن عاطفه‌ها تاکنون ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده که با مشارکت حداکثری مردم نیکوکار استان، ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند را در شروع سال تحصیلی جدید تأمین می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: نیکوکاران علاوه بر مراجعه حضوری در مدارس، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان می‌توانند با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز وجوهات به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در این پویش به دانش آموزان نیازمند مساعدت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار