رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد : ملاقات مردمی قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روزهای دوشنبه هر هفته انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 12 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی حسن مظاهری ، گفت: مدیرکل کمیته امداد استان، روز‌های دوشنبه هر هفته آماده پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان و دیگر نیازمندان و ملاقات چهره به چهره با آن‌ها است.
وی تصریح کرد: برنامه ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، روز‌های دوشنبه هر هفته تا پایان وقت اداری در دفتر مدیرکل برگزار می‌شود.
مظاهری بیان کرد: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در سرفصل‌های مختلف از جمله درمان، مسکن، فرهنگی، اشتغال و سایر موارد،   ملاقات عمومی مدیرکل، بدون واسطه با مراجعین انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ایجاد اعتماد مردمی، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی است، افزود: تسهیل درخدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایت مندی جامعه هدف و افزایش میزان اعتماد آن‌ها به کمیته امداد، از مهمترین اهداف و سیاست‌های این نهاد است.
مظاهری در پایان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند در روز‌های دوشنبه به صورت حضوری با مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دیدار، مشکلات خود را مطرح کرده اند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار