مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد گلستان در انتظار همدلی، مهر و عاطفه و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 11 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، یس بابایی اظهار کرد: تعداد ۱۸ هزار دانش‌آموز و هزارو ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و مبلغ ۹ میلیارد تومان بصورت نقدی بلاعوض و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بصورت وام قرض الحسنه به این جامعه هدف کمک شده که از این مبلغ، ۳ میلیارد تومان توسط نیکوکاران تامین شده‌است.

وی با اشاره به برپایی جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید تصریح‌کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه در تمامی شهر‌های گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در راستای کمک هزینه تحصیلی و تامین ملزومات آموزشی و پوشاک دانش‌آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود.



برپایی ۴۲۸ پایگاه برای جشن عاطفه‌ها

وی ادامه داد: امسال ۴۲۸ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در استان برپا می‌شود که از این تعداد ۵۰ پایگاه در معابر شهری، ۱۸ پایگاه در دفاتر امداد و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در استان است.

بابایی گفت: زنگ عاطفه‌ها در روز سه شنبه چهارم مهرماه به صورت نمادین در یکی از مدارس استان نواخته می‌شود.

وی بیان‌کرد: در سال گذشته مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مردم جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ابراز کرد: هدف ما در سال جاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ۱۵ میلیارد تومان است، اما پیش بینی می‌شود مردم عزیز استان گلستان بیش از ۲۰ میلیارد تومان در این جشن به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت کمک کنند.

وی گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir و یا واریز به حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

بابایی خاطرنشان‌کرد: روز جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال تمامی مصلی‌های استان گلستان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها است.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار