مدیر حوزه‌های علمیه شرق گلستان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی سپاه در قبال حمله به کنسولگری ایران با رمز «یا رسول الله» پیام مهمی برای دنیا داشت، گفت: غیور مردان سپاه به دنیا ثابت کرد، اجازه تعدی به هیچ کشوری را نخواهد داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 17 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، آخوند جلیل فرهمند ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل و قدردانی از دفاع مقتدرانه دلیرمردان سپاه اظهار کرد: در یک سال اخیر شدت وحشیگری و کشتار جانیان رژیم صهیونیستی در غزه به حدی بود که نه تنها کشور‌های اسلامی بلکه کشور‌های غیر مسلمان نیز به خروش آمده و این جنایات را محکوم کردند.

وی ضمن انتقاد از برخی کشور‌های مسلمان منطقه که نسبت به کشتار بی‌دفاع زنان و کودکان فلسطین روزه سکوت گرفته‌اند، گفت: رژیم غاصب اسرائیل در مناطق اشغالی همه مرز‌های اخلاق و انسانیت را رد کرده و از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده است.

کارشناس فرق و مذاهب در گلستان حمله رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را حمله به خاک ایران دانست و افزود: جواب دندان شکن غیورمردان سپاه و ارتش به این هتاکی لبخند رضایت و شادی را بر لبان مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان که دل پرخونی از جنایات این رزیم سفاک داشتند، نشاند.

مدیر حوزه‌های علمیه شرق گلستان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی سپاه در قبال حمله به کنسولگری ایران با رمز «یا رسول الله» حامل پیام مهمی برای دنیا و به ویژه مسلمانان بود، گفت: نام مبارک رسول الله (ص) در این عملیات این پیام را به دنیا مخابره کرد که ایران اسلامی پای سنت پیامبر بزرگ اسلام (ص) که دفاع از مظلومان است، ایستاده و در قبال ظلم سکوت نخواهد کرد.

آخوند فرهمند حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را نشانه حقارت و استیصال این رژیم دانست و اضافه کرد: حمله تنبیهی سپاه با موشک‌های دوربرد از خاک ایران برکات زیادی برای همه مظلومان عالم داشت و دل‌های همگان را شاد کرد.

وی با اشاره به کودک مظلوم غزه که پس از موشک باران مواضع اسرائیل با چشمان اشکبار گفت، «امشب را با خیال راحت می‌خوابم»، افزود: شادی دل مظلومان و دفاع از حق آن‌ها از دستاورد‌های مهم این اقدام بود.

کارشناس فرق و مذاهب در گلستان خاطرنشان کرد: دلاورمردان سپاه و ارتش به دنیا نشان دادند هرگز اجازه دست درازی و تعدی به هیچ کشوری را نداده و پاسخ هر خطایی را بلافاصله خواهند داد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار