حسین محمدی، پاکبان یتیم‌نواز قمی میهمان جلسه شورای مدیران شهرداری قم شد و از شهردار قم لوح تقدیر و هزینه سفر به کربلا را گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 09 July 2023

به گزارش تابناک قم، در روزهای اخیر مصاحبه خبرنگار صداوسیما با پاکبان قمی که حامی دو کودک یتیم است، موجب برانگیخته شدن احساسات و تحسین مردم ایران شد.

آرزوی وی در سفر به کربلای معلا نیز موجب شده بود بیش از سه هزار نفر از نقاط مختلف کشورمان با صداوسیما تماس گرفته و داوطلب بانی شدن برای سفر او شوند.

حسین محمدی، پاکبان یتیم‌نواز قمی میهمان جلسه شورای مدیران شهرداری قم شد و از شهردار قم لوح تقدیر و هزینه سفر به کربلا را گرفت.

وی در سخنانی در این جلسه از تمام کسانی که خواستند بانی سفر وی شوند، خواهش کرد که با توجه به خانواده‌های کم‌بضاعت، این نیت را اجرایی کنند.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم هم در این جلسه، اثرگذاری کلام این پاکبان قمی را به دلیل خلوص نیت وی دانست و گفت: ارتباط قلبی این‌چنینی با خداوند و لمس ارزش خدمت به مردم و یتیم‌نوازی بسیار باارزش است.

وی بازخورد اثر حرکت باارزش پاکبان قمی را بسیار بیشتر از چند هزار تماس و بانی شدن برای سفر کربلا دانست و افزود: اگر چنین حرکتی در جامعه ترویج شود دیگر فقیر و یتیم باقی نخواهد ماند.

شهردار قم با اشاره به اینکه دستگیری یتیمان و محرومان دستور قرآن کریم است، اظهار داشت: زندگی روزمره دنیا سریع می‌گذرد و کسانی که توانسته‌اند برای آخرت خود توشه‌ای بفرستند، از آن بهره‌مند خواهد بود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه در جامعه نیکوکاران خاموش مانند این پاکبان قمی بسیار هستند گفت: معرفی این افراد موجب می‌شود کسانی که وضعیت مالی بهتری دارند، نسبت به انجام این امور خیر ترغیب شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار