علی اصغر دریایی :
مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت : فرهنگ باید کاملاً جنس آن از نوع مردم باشد و توسط خود مردم نیز اداره شود .
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵ 28 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، علی اصغر دریایی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان که با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می‌کنم خادم فرهنگ استانی هستم که شهر سنندج آن به شهر مناره‌ها مشهور است و مردمانش نه تنها با ادبیات، شعر، موسیقی و هنر‌های تجسمی بیگانه و نا آشنا  نیستند بلکه زندگیشان با این هنر‌ها عجین شده است.

وی افزود: درب ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های مختلف کردستان نه تنها برای اصحاب فرهنگ و هنر باز است بلکه از صاحب نظران و صاحبان ایده از نقاط مختلف استان نیز برای نقش آفرینی در حوزه فرهنگ و هنر دعوت می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: فرهنگ باید مردمی باشد و توسط خود مردم اداره شود.

دریایی افزود: در راستای مردمی کردن فرهنگ استان کردستان ما به تدوین یک سند و چشم انداز با در نظر گرفتن زیست بوم کردستان با راهبرد‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و با مشارکت هیأت‌های اندیشه ورز اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سند یک ریل گذاری فرهنگی است که با جا به جایی مدیران دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب دست انداز قرار نخواهد گرفت.

دریایی اعلام کرد: نیازمند نظرات، پیشنهادات و نقد‌های سازنده اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه هستیم و در این راستا پذیرای همه اقشار مختلف مردم هستیم.

همچنین پیش از علی اصغر دریایی به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبیدالله رستمی این سمت را به عهده داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار