ارسلان ازهاری:
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: در دوره جدید رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است و سازمان مدیریت بعنوان پیشران توسعه، نقش آفرینی بیشتری در روند توسعه استان خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 06 March 2022
به گزارش تابناک کردستان؛ ارسلان ازهاری روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در جلسه تودیع و معرفی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان که با حضور نعمتی مدیر امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه "کردستان در مسیر توسعه" امروز به شعار همه ارکان اداری و اجرایی استان تبدیل شده است، اظهار کرد: با اعتقادی که به توان کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان دارم، روند و فرایند توسعه استان با جدیت و پشتکار بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.
وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی چشم تیزبین، مغز متفکر و قلب تپنده توسعه استان است و خوشبختانه با جایگاهی که در بین دستگاه‌های اجرایی دارد ماموریت‌های آتی سازمان برنامه و بودجه کشور در استان بخوبی پیش خواهد رفت.
ازهاری تصریح کرد: در دوره جدید رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است و سازمان مدیریت بعنوان پیشران توسعه، نقش آفرینی بیشتری در روند توسعه استان خواهد داشت.
وی افزود: با رعایت قانونمندی و تعامل مثبت و سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان و فارغ از نگاه سلیقه‌ای و منطقه‌ای و سیاسی برای توسعه متوازن استان تلاش خواهیم کرد.
ارسلان ازهاری به نکات حائز اهمیت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره و خاطر نشان کرد: تشکیل صندوق‌های توسعه استانی، افزایش بهره وری، اصلاح ساختار بودجه ریزی، تلاش در جهت ارتقای درامد سرانه استان، تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی و سوق اعتبارات استان به سمت فعالیت‌های اقتصادی از مهمترین ماموریت‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ است که سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان برای تحقق آن‌ها تلاش خواهد کرد.
دبیر شورای برنامه ریزی وتوسعه استان اضافه کرد: در کنار ماموریت‌های مورد اشاره توسعه زیرساختی استان و پروژه‌های محرک توسعه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
وی از صاخبنظران توسعه و سازمان برنامه و بودجه کشور خواست در فرایند راهبری و رصد توسعه استان کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را یاری دهند.
ازهاری ضمن قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بخاطر اعتماد در سپردن این پست و نیز قدردانی از رییس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تلاش هایشان برای پیشبرد توسعه استان، خاطر نشان ساخت: با تعامل با مسئولان استان و برنامه ریزی لازم، برای تحقق ماموریت‌های محوله تلاش خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار