بذرافشان گفت: طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR در استان از آبان امسال به اجرا درآمده و از آبان تاکنون ۷۳۵ میلیون ریال صدقه در استان از این طریق پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 21 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 30 آذر) با اشاره به آغاز طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR در استان از آبان امسال به اجرا درآمده است و 6 هزار و 295 تراکنش در این مدت از طریق این کد به ثبت رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: بدین ترتیب 33 هزار و 700 مشترک جدید از طریق کد QR به جمع خیران استان فارس پیوستند و از آبان تاکنون 735 میلیون ریال صدقه در استان از این طریق پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: 256 میلیارد و 861 میلیون ریال صدقه در هشت ماهه امسال توسط نیکوکاران و خیران در استان فارس پرداخت شده است که از این میزان 164 میلیارد و 817 میلیون ریال از طریق کمیته امداد و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد: در حال حاضر 373 هزار و 654 صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که 173 هزار کد QR تاکنون روی صندوق های خانگی نصب شده است و در همین مدت 33 هزار و 700 مشترک جدید در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به رشد صدقات در استان بیان کرد: درآمد نقدی صدقات در کمیته امداد فارس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 37 درصدی داشته است.

برچسب ها: صدقه ، الکترونیک ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار