بذرافشان گفت: با اجرا شدن طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در فارس، مشترکان و نیکوکاران استان می ‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی و عمومی و استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان اقدام به پرداخت صدقه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 12 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 20 مهر) از اجرا شدن طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: با اجرا شدن طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در فارس، مشترکان و نیکوکاران استان می ‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی و عمومی و استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان اقدام به پرداخت صدقه کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: در 6 ماهه نخست امسال 185 میلیارد ریال صدقه توسط مردم پرداخت شد که 65 میلیارد و 690 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری استان و مابقی از طریق دفاتر کمیته امداد جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: از صدقات جمع ‌آوری شده استان در سرفصل هایی مانند معیشتی، درمان، بهداشت، مسکن، جهیزیه و ... استفاده می شود و 369 هزار صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که از این تعداد 363 هزار صندوق کوچک خانگی است و سایر آنها در قالب صندوق متوسط و بزرگ در سطح معابر، ادارات، مجتمع‌ های تجاری و ... نصب‌ شده‌ اند.

بذرافشان اعلام کرد: همچنین تاکنون کد QR بر روی 50 هزار صندوق صدقات استان نصب شده است و پرداخت صدقه از طریق کد QR موجب تسریع کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و جلوگیری از استهلاک پول ملی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار