برنامه های صدا و سیمای فارس بمناسب ماه ربیع الاول

صدا و سیمای فارس به مناسبت ماه ربیع الاول، برنامه‌های متنوع، شاد، جذاب و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است تا اوقات خوشی را سپری کنند.
کد خبر: ۹۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 06 October 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا باغبانمنش، معاون سیمای فارس در این باره گفت: برنامه شاد و سرگرم کننده «خوشا شیراز» ساعت 9 جمعه 16 مهر زنده از شبکه‌های شما و فارس مهمان خانه‌های بینندگان است. باغبانمنش افزود: پخش فیلم سینمایی، نمایش های طنز و وله‌های شاد از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز جمعه 16 مهرماه به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول است. وی تصریح کرد: از روز شنبه هم متناسب با حال و هوای ماه ربیع الاول سری جدید برنامه خانواده محور «کاشانه مهر» با طراحی و دکور جدید و آیتم های شاد و متنوع ساعت 10 به صورت زنده روی آنتن می رود و برنامه جنگ «دلگشا» هم ساعت 21:15 هر شب زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

یاسر جمالی، معاون صدای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به مناسبت حلول ماه ربیع الاول برنامه‌های شاد با رنگ و بوی طنز در نظر گرفته است، گفت: برنامه ترکیبی - نمایشی طنز «لبخند ایرانی» از ساعت 9 جمعه 16 مهرماه، به صورت زنده مهمان خانه‌های شنوندگان است و 120 دقیقه ادامه خواهد داشت. جمالی افزود: ساعت 18 جمعه 16 مهر هم برنامه ترکیبی - نمایشی طنز «نارنجستان» به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود. وی گفت: برنامه ترکیبی «بهار در پاییز» هم پنج شنبه 15 مهر ساعت 21:30 از رادیو فارس تقدیم شنوندگان می‌شود.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صداوسیمای فارس نیز گفت: روز جمعه 16 مهر به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول در بخش های خبری 20:45 و 23:15 سیما و 16 رادیو فارس، پخش گزارش های رویدادی و تولیدی به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول در دستور کار قرار دارد.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی شبکه استانی فارس هم گفت: فضای مجازی صداوسیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن در فضای مجازی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول مخاطبان را همراهی می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار