تحویل ۴۰باب مسکن مددجویی به خانواده های تحت حمایت

مراسم نمادین اهدای یک باب از ۴۰ واحد مسکن مددجویی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین در شهرستان شازند برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 25 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ، از تحویل ۴۰ باب مسکن به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اهم فعالیتهای کمیته امداد رسیدگی به فقرا ، نیازمندان و کمک به رفع محرومیت است و کمک به نیازمندان ، کار خیر برای بهترین بندگان خداست.
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های ولی نعمت وارثان واقعی انقلاب هستند افزود: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود ،انقلاب را انقلاب مستضعفان عنوان و بر حمایت و دستگیری از محرومین و رسیدگی به فقرا بسیار تأکید کردند.
وی یادآورشد: دشمنان از اقدامات سپاه ، بسیج وکمیته امداد و هرگونه اقدامی در راستای کمک به نیازمندان عصبانی هستند و تلاش برای رفع محرومیت خار چشمی بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با بیان اینکه خیران و مردم نوع دوست استان مرکزی ۲۵۲ میلیارد تومان در سال گذشته به نیازمندان کمک کردند ، گفت: خیران در ۶ماهه امسال ۱۵۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که علی رغم مشکلات به نسبت مشابه سال گذشته در ۶ ماهه این میزان ۷۰درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد ۴۲ هزار حامی حمایت از کودکان ایتام و نیازمندان را عهده‌دار هستند که به نسبت سال گذشته رشد صد درصد رشد داشته است .
وی ادامه داد: کمک‌های نقدی این حامیان به صورت مستقیم ماهیانه به حساب فرزندان معنویشان واریز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار