ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام آیت الله ملک حسینی

کد خبر: ۹۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 10 July 2021

معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع) و مرقد مطهر نماینده فقید ولی فقیه در استان مرحوم آیت الله ملک حسینی، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسینعلی امیری که صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان شد با همراهی حسین کلانتری استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی با حضور در این مرقد مطهر یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

امیری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و‌ نوابغ این دیار ذکر کرد و گفت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگیهای برجسته وی برشمرد و گفت: آیت الله مرحوم ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ، حضور در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از جمله مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون رییس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی کرونا و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان بود.

ادای احترام معاون رئیس جمهور به آیت الله ملک حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار