۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ برای ایجاد ۱۴ هزار فرصت شغلی از طریق طرح های خودکفایی و کاریابی برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۷۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنجی در دیدار با آرش شهرکی کیا، مدیر شعب پست بانک استان تهران، اظهار کرد: در مجموع اعتبارات بانکی، بند ب تبصره ۱۶، اشتغال پایدار روستایی و هم افزایی با بانک ها و منابع داخلی کمیته امداد در سال گذشته، ۱۳۰ میلیارد تومان در جهت ایجاد بیش از ۵ هزار طرح اشتغال زایی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ برای ۸ هزار کارجو از محل طرح های ایجاد شده و اجرای طرح کاریابی فرصت شغلی ایجاد شده است، بیان کرد: در همین جهت در سال ۱۴۰۰ برای ایجاد ۱۴ هزار فرصت شغلی از طریق طرح های خودکفایی و کاریابی برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد:در سال ۱۳۹۹ از طریق پست بانک تسهیلات به میزان ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که با این مبلغ ۲۱۲ طرح خوداشتغالی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: وام پرداختی به طرح های صنایع دستی، قالی بافی، دامپروری سبک و سنگین، پرورش طیور و ماکیان، گلخانه، زراعت، باغبانی، طرح های تولیدی و خدماتی در سطح استان تهران پرداخت می شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار