تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان اصفهان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 24 June 2021

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اشتغال زندانیان و برنامه های فرهنگی و تربیتی عمیق و توجه ویژه به خانواده زندانیان را از راه های تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها دانست و افزود: هدف، ایجاد اشتغال پایدار است که زندانی پس از آزادی نیز بتواند در جامعه فعالیت کند.

محمدمهدی حاج‌محمدی با بیان اینکه به تناسب وقت، هزینه و اهمیت زندان برای دشمن، ما هم باید توجه و تمرکز بر زندان‌ها داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد که این اتفاق مبارک و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها از اصفهان آغاز و الگویی برای کشور شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قوانین اساسی مترقی در جهان، گفت: اصل ولایت فقیه بعد از چهار دهه به حق، تضمین کننده نظام و جلوگیری از انحرافات آن بوده است.

محمدرضا حبیبی خاطرنشان کرد: همواره به همکارانم تاکید کرده ام رمز موفقیت در هر مجموعه، ارتباط صمیمی با همکاران و پای درد دل و صحبت های آنها نشستن است. همه تحت ولایت فقیه در یک مسیر حرکت می کنیم و باید تلاش کنیم نظام جلو برود.

دادستان اصفهان با بیان اینکه هدف سازمان زندان‌ها و دستگاه قضا رساندن میزان اشتغال زندانیان به ۸۰ درصد است، تصریح کرد: نقش خیران در استان بسیار پررنگ و قوی است و آنان در همه زمینه‌ها به جد کوشا بودند که آثار و برکات زیادی داشته است.

علی اصفهانی با بیان اینکه زندان باید محلی برای اصلاح و تربیت باشد، اظهار کرد: ارتباطی که از گذشته بین مجموعه دستگاه قضا و زندان وجود داشته است باعث شده در خصوص امور زندانیان بتوانیم در حد توان این اهداف سازمان و دستگاه قضا را محقق کنیم.

مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان گفت: در آغاز فعالیت خود در اصفهان تعداد زندانیان شاغل ۴۵۰۰ نفر بود که امروز به ۵۹۰۰ نفر رسیده است.

محمود ضیایی فرد به افتتاح اولین مرکز مدیریت جذب کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی با پیگیری رئیس کل دادگستری استان پروژه کاشان پس از ۱۲ سال راه اندازی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار