مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

سفرعلی جنتی به تبریز

مراسم تجلیل از اعضای هیات داوران سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود
کد خبر: ۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 18 September 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پانزدهمین جشنواره سراسری «شعر غدیریه» خبر داد.

به گزارش تابناک تبریز ، علی اکبر صفی پور ظهر جمعه در حاشیه برگزاری جشنواره «آوای انتظار» و همایش «عاشیقلار» به خبرنگاران گفت: در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تبیین ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی(ع) به زبان هنر برگزار می شود، گفت: جشنواره سراسری شعر غدیریه با هدف تعمیق و ترویج آموزه های غدیر در سطح جامعه با استفاده از زبان شعر برگزار می شود.

لازم به ذکر است که در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره«آوای انتظار» و دهمین همایش«عاشیقلار» در شهرستان بناب با حضور سخنگو و معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینه مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از هنرمندان از پوستر پانزدهمین جشنواره سراسری« شعر غدیریه» بناب رونمایی شد.

جشنواره شعر غدیریه شهرستان بناب همه ساله در آستانه عید سعید غدیرخم با حضور شعرای منطقه و کشور و در دو بخش اشعار ترکی و فارسی با موضوعاتی در خصوص حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و ابعاد مختلف زندگی آن حضرت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
وزیر فرهنگ!!! متظریم.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار