اتفاقات چرام نیازمند تحقیق بیشتر است

رئیس سازمان و تبلیغات چرام گفت: با قاطعیت می‌گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید برنامه های دینی و مذهبی شهروندان چرامی زبانزد عام و خاص است.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1400 بر اساس سیاست‌های کلی و اصولی خود که تبلیغ و تبیین و نشر اسلام ناب محمدی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است انجام وظیفه خواهد کرد و هر ساله بنا بر ضرورت بر عملیاتی کردن سیاست های فرهنگی خود اولویت هایی را انتخاب و عملیاتی می کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام گفت: بهترین دستور کار سازمان تبین شعار سال و تلاشی برای تبدیل آن به گفتمان غالب در سطح ملی است و متعاقب آن مطالبه گری از مسئولان به منظور تحقق شعار سال اولویت بعدی تلاش برای نهادینه کردن فرمایش مقام معظم رهبری درباره تواصی به حق و صبر و استقامت خواهد بود.
وی، افزود: دنبال شناسایی افراد تاثیرگذار، دلسوز و فرهیخته هستیم تا از ظرفیت آنان برای این مهم استفاده کنیم زیرا مهمترین عنصر تقویت نظام اسلامی امیدبخشی به آحاد مردم است و این از طریق همین تواصی انجام خواهد گرفت.
این مسئول ادامه داد: قطعا در صورت موفقیت ما در این خصوص نقشه های دشمن شکست خواهد خورد و اولین نتیجه آن در انتخابات آینده نیز مشخص می شود و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود که باعث انسجام ملی و تقویت بیش از پیش نظام اسلامی می شود.
وی، افزود: مهمترین برنامه های سازمان، حل و فصل مشکلات مردم از طریق توجه به برنامه ریزی بودجه ای است، با تجربه ای که ما در طرح شهید سلیمانی داشتیم و نتایج خوبی که در این زمینه کسب کردیم اعتقاد داریم اگر روحانیون و هیات مذهبی ما دست در دست هم دهند و هر کدام به محله مربوط به خود رجوع کنند بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی،عمرانی و فرهنگی آنان با دقت حل خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی طلب ادامه داد: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولین است قطعا با هماهنگی بیشتر و همفکری و تعامل همه دستگاه های حاکمیتی نه تنها دستگاه های فرهنگی، بعضی از مسائل اجتماعی قابل حل خواهد بود.
وی،تصریح کرد: چرایی حواشی یک سال اخیر در چرام، نیازمند دقت بیشتر و تحقق و پژوهش در این زمینه هستیم البته متاسفانه این گونه آسیب ها در مناطق عشایری به ویژه در مناطق ما از قدیم وجود داشته اما انتظار و توقع این بود با بالا رفتن سطح فرهنگ و آگاهی ها شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.
این مسئول فرهنگی در شهرستان چرام، متذکر شد: با قاطعیت می‌گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید برنامه های دینی و مذهبی شهروندان چرامی زبانزد عام و خاص است. 
وی گفت: چرایی این اتفاق نیازمند تحقیق بیشتر است تا با کمک فرهیختگان چرام که تعداد آنان کم نیست و علما به ویژه امام جمعه محترم و سایر نهادهای تاثیرگذار اقداماتی انجام شود که شاهد اتفاقات این چنین نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار