اجرای مصوبه صنعت نفت دربوشهر درحوزه‌ فناوری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهرگفت: مصوبه صنعت نفت در حمایت از حوزه فناوری و علم در مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی و گازی استان بوشهر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، رضا عوض‌پور در مراسم افتتاح مجموعه آموزشی پارک علم و فن آوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه برتوسعه طرح‌های حوزه فناوری و علم در استان تاکید کرد و اظهار داشت: نگاه مسئولان دراستان بوشهر در حوزه فناوری به‌روز است که این خود نوید آینده‌ای درخشان دراین حوزه می‌دهد.
 
وی، بر توجه به شبکه‌های دانایی تاکید کرد و گفت: شکل‌گیری شبکه دانایی یکی از ضروریات استان بوشهر که با تدوین طرح‌های مصوب محقق و اجرایی می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تاکید کرد: مدیریت عالی استان بوشهر بر آموزش‌های هدفمند و حمایت از پژوهش‌ها با محوریت و حرکت‌های فناورانه که منجر به تولید شود تاکید دارد.
 
عوض‌پور با بیان اینکه چندین همایش توسعه دانایی محور دراستان بوشهر برگزار شده است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مصوبه‌های صنعت نفت حمایت از مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی و گازی درحوزه فناوری و علم است که این مصوبه با پیگیری‌های لازم محقق می‌شود.
 
وی با اشاره به ارتباط پارک علم و فناوری استان بوشهر با  صنعت نفت گفت: این پارک به لحاظ ارتباطاتی که با بخش‌های صنعت نفت و گاز ایجاد کرده سبب شده تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند محصولات خود را در وضعیت تقاضای مطلوب صنایع عرضه کنند.
 
وی، با بیان اینکه توسعه پارک‌های علم و فناوری دراستان بوشهرازاولویت‎های برنامه‌ریزان است افزود: توسعه پارک‌های علم وفناوری درراستای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دانش‌بنیان و تولید ثروت مورد توجه ویژه قرار دارد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح جامع پارک فناوری استان بوشهر خاطرنشان کرد:  تلاش می‌شود با تخصیص اعتبار مورد نیاز روند اجرای این پروژه را تسریع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار