مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان ایوان:

پرداخت زکات در ایوان 160 درصد رشد داشته است

ایراندوست، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان از جمع آوری چهار میلیارد و 850 میلیون ریال شامل زکات پروژه ها، زکات فطریه، عام، سادات، انعام، غلات و زکات محصولات کشاورزی از اول سال تاکنون، در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 20 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید ایراندوست مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان، بیان داشت: از اول سال تاکنون چهار میلیارد و 850 میلیون ریال شامل زکات پروژه ها، زکات فطریه، عام، سادات، انعام، غلات و زکات محصولات کشاورزی در این شهرستان جمع آوری شده است که این رقم نسبت به سال گذشته 160درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: این میزان زکات جمع آوری شده در زمینه عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم ، احداث و تعمیرات کلی مسکن، امورات فرهنگی و کمک به نیازمندان این شهرستان هزینه می گردد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایوان، با بیان اینکه تمهیدات لازم، تبلیغات و اطلاع رسانی لازم برای ترویج هرچه بهتر این فریضه الهی صورت گرفته است، عنوان کرد: سال گذشته میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان ایوان مناسب بود که این رقم امسال رشد قابل توجهی داشته است.

ایراندوست افزود: شهرستان ایوان یکی از شهرستان های برتر و نمونه در زمینه پرداخت زکات در استان ایلام است و هر ساله جمع آوری زکات در این شهرستان روند روبه رشدی  داشته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اگرچه زکات یک مسئله اقتصادی است اما در گام نخست یک تکلیف الهی محسوب می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار