مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام:

فوتسال ایلام استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام یادآور شد: ایلام در رشته فوتسال استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد
کد خبر: ۹۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی قیطاسی گفت: تیم فوتسال چوار ۶۵ تاکنون در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و برای اولین بار در لیگ دسته یک حضور می یابد.

وی اظهار داشت: سال گذشته تیم فوتسال چوار ۶۵ ایلام با برنامه ریزی مناسب در لیگ دسته دوم کشور بازی می کرد و ۶ بازی دوستانه نیز با تیم های لیگ برتر برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام افزود: این تیم در رقابت های دسته دوم کشور با نمایش بازی های خوب موفق به چهار برد و ۲ باخت شد اما در ادامه با شیوع کرونا لیگ دسته دوم کشور تعطیل و هزینه هایی نیز بر باشگاه تحمیل شد.

قیطاسی ادامه داد: به همین دلیل و جهت استفاده از استعدادهای فوتبالی استان امتیاز لیگ دسته اول خریداری و امسال بجای هزینه کردن در لیگ دسته دوم در دسته یک حضور می یابیم.

وی یادآور شد: در نظر داریم هزینه ها صرف صعود به لیگ برتر شود و بتوانیم در یک بازه زمانی سه یا چهار ساله جزو تیم های لیگ برتری باشیم.

مدیرعامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام عنوان کرد: ایلام در رشته فوتسال استعدادهای بسیاری برای حضور در لیگ برتر دارد و امسال آقایان لقمان سهیلی مدیر تیم، عباس مرادی سرمربی و وحید چگنی به عنوان مربی هدایت این تیم را در لیگ دسته یک کشور بر عهده خواهند داشت.

وی به تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ ایلام نیز اشاره کرد و گفت: این تیم در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و تاکنون با انجام سه بازی دارای ۲ برد و یک باخت بوده و ۶ امتیاز کسب کرده است./ح

 

بیشتر بخوانید

ایلام میزبان مسابقه فوتسال بین پیشکسوتان تیم ملی و تیم فوتبال چوار ۶۵

سنگربان فوتبال ایلام به اردوی تیم ملی دعوت شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار