مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان:

پرداخت زکات در ایوان روندی روبه رشد دارد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان، از جمع آوری چهار میلیارد و 800 میلیون ریال شامل زکات پروژه ها، زکات فطریه، عام، سادات، انعام، غلات و زکات محصولات کشاورزان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید ایراندوست مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان، گفت: از اول سال تاکنون چهار میلیارد و 800 میلیون ریال شامل زکات پروژه ها، زکات فطریه، عام، سادات، انعام، غلات و زکات محصولات کشاورزی در این شهرستان جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: این میزان زکات جمع آوری شده در زمینه عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم، احداث و تعمیرات کلی مسکن، امورات فرهنگی و کمک به نیازمندان این شهرستان هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایوان، با بیان اینکه تمهیدات لازم، تبلیغات و اطلاع رسانی لازم برای ترویج هرچه بهتر این فریضه الهی صورت گرفته است، افزود: سال گذشته میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان ایوان مناسب بود که این رقم امسال رشد قابل توجهی داشته است.

ایراندوست عنوان داشت: شهرستان ایوان یکی از شهرستان های برتر و نمونه در زمینه پرداخت زکات در استان ایلام است و هر ساله جمع آوری زکات در این شهرستان در حال افزایش بوده است./ح

 

بیشتر بخوانیم

فعالیت ۵۱۰ کارشناس کشاورزی استان در زمینه ترویج و جمع آوری زکات

اگرچه زکات یک مسئله اقتصادی است اما در گام نخست یک تکلیف الهی محسوب می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار