مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

انجام 217بازرسی از آسانسورهای مکان های عمومی و دستگاه های دولتی در استان

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طی ۲۱۷ بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار ۸۷ فقره گواهی تاییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی  اظهار داشت: اجباری شدن استاندارد آسانسورها و دستورالعمل آن جهت صدور پروانه و پایان کار ساختمان به شهرداری‌های کشور از سال ۱۳۸۲ ابلاغ شده است..

وی افزود: بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و دستگاه های دولتی و مراکز درمانی و ... در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می گیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

همتی اظهار داشت: کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است./م

بیشتر بخوانید :

صدور 33 فقره گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در ایلام

صدور 31 فقره گواهی تاییدیه آسانسورهای در استان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار