برگزاری هشتمین آزمون استخدامی کشور در استان اصفهان

هشتمین آزمون استخدامی کشور با حضور ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر صبح امروز در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 31 December 2020

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه هشتمین آزمون استخدامی کشور در ۱۱ شهر اصفهان برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون ۲۵ هزار و ۳۴۷ نفر امروز و فردا با هم رقابت می‌کنند.

حمیدرضا ایروانی با اشاره به اینکه در شهر اصفهان در سه حوزه امتحانی دانشگاه‌های اصفهان، غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی و آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) این آزمون برگزار می‌شود افزود: این آزمون در خمینی‌شهر، زرین‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، فلاورجان، شهرضا، کاشان، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد نیز برگزار می‌شود.
وی گفت: در این آزمون ۱۹۰۸ نفر سهمیه استخدام استان اصفهان در دستگاه‌های اجرایی مختلف است که بیشترین تعداد استخدامی مربوط به آموزش و پرورش با ۱۷۰۸ نیرو است.
ایروانی با بیان اینکه باجه رفع نقص در دانشگاه اصفهان فعال است افزود: داوطلبان تا صبح روز جمعه می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی به این باجه مراجعه کنند.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: شرکت کنندگانی که مشکل تردد دارند باید با ارائه تصویر کارت ورود به جلسه به فرمانداری‌ها مجوز تردد دریافت کنند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است.
نتایج اولیه این آزمون ۴۵ روز دیگر اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار