آماده‌سازی ۲۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از آماده‌سازی ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 10 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر،بهروز زلالی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها در قالب متفاوتی به نسبت سال های قبل برگزار می شود، اضافه کرد: امسال شعار این جشن «مهر در انتظار همدلی» انتخاب شده است.

وی به مشارکت صدا و سیما، بسیج مستضعفان، آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزشی در این جشن اشاره کرد و افزود: ۲۶ شهریور ماه پایگاه های امدادی در میادین اصلی مستقر خواهند شد و در ادامه ۲۷ شهریور ماه نیز در مصلاهای شهرستانی دایر می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان ترویج فرهنگ همدلی و سنت انفاق را از اهداف این جشن عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این نهادینه کردن احسان و نیکوکاری از مدارس مورد تاکید است.

زلالی به فعال شدن ۲۶ مرکز نیکوکاری در این ایام اشاره و تاکید کرد: قرار است مراکز نیکوکاری کمک های مردمی را در سطح محلات جمع آوری کنند.

وی افزود: این گلایه مندی وجود داشت که جشن عاطفه ها بعد از بازگشایی مدارس برگزار می شود که به منظور پاسخ به این دغدغه جشن قبل از آغاز به فعالیت مدارس برگزار شده و کمک های دانش آموزی روز هشتم مهر ماه از مدارس جمع آوری می شود.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان هزار و ۲۴۸ مدرسه در این جشن مشارکت خواهند داشت و به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزشی ۱۵۰ هزار پاکت در مدارس توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری جمع آوری ۱۲ میلیارد ریال کمک مردمی و دانش آموزی ادامه داد: انتظار می رود مشارکت مردم در جشن امسال بهتر از سال قبل باشد.

وی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده باید در مدت کوتاه به دانش آموزان نیازمند پرداخت شود، خواستار مشارکت در قالب کمک نقدی و یا لوازم و البسه نو شد تا نیاز دانش آموزان به شکل مطلوب و در کوتاه ترین زمان ممکن تامین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار