۱۷ شهرستان مازندران سینما ندارد

مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران با اشاره به علاقه‌مندی مردم استان به تماشای فیلم‌های سینمایی، گفت: اکنون از ۲۲ شهرستان استان ۱۷ شهرستان فاقد سالن‌های سینما است.
کد خبر: ۹۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم  مسعود حسین پور اظهار داشت: فیلم محمد(ص) با اقبال خوب مردم مواجه شده و اگر استقبال اینگونه باشد, حداقل تا پایان شهریور این فیلم بر پرده سینماهای استان اکران می‌شود.
وی افزود: بهای بلیط شش هزار تومان بوده که در این چند روز تاکنون 30 میلیون تومان فروش بلیط داشتیم.
حسین پور در مورد مراحل ساخت سینما فرهنگ ساری, گفت: با شهرداری و مسئولان بخش خصصوصی شرکت بهمن سبز مذاکراتی مبنی بر ساخت پردیس 3 سالنه  در این سینما شده تا با ساخت آن، سالن‌های سینمایی  200 تا 300 صندلی در این شهر ساخته شود.
مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران بیان داشت: با ساخت این  سالن‌های سینمایی و اکران فیلم‌های مختلف، مردم می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنند.
وی افزود: اکنون به دلیل اکران فیلم  سینمایی محمد (ص), دیگر نمی‌توانیم  فیلم‌های دیگری را در سه سینمای استان پخش کنیم.
مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران  تصریح کرد: این فیلم قشر پذیر نیست و از همه اقشار برای دیدن این فیلم که کودکی و نوجوانی حضرت محمد (ص)ر ا نشان می‌دهد و  سرشار از درس برای  مردم به ویژه  جوانان است، حضور دارند.
حسین پور گفت: این فیلم در 4 سانس برای علاقه‌مندان پخش و در روزهای سه شنبه نیز بهای بلیط نیم بها است.
وی با بیان اینکه این فیلم تنها در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل اکران می‌شود, گفت: متاسفانه از 22 شهرستان استان, تنها در 5 شهر استان سینما فعال است که باید مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار