رباب عزیزخانی تأکید کرد؛

نوآوری در طرح های کتابخانه ای به ترویج بهتر کتابخوانی منجرخواهد شد

رباب عزیزخانی در کارگاه آموزشی کتابداران روستائی استان با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به علاقمندان، مستلزم تسلط بر مباحث روز علم کتابدارای است، اظهار داشت: اگر کتابداران دانش را با ابتکار و روح نوآوری ادغام کنند، طرح های نوین کتابخانه ای بدست خواهد آمد که نتیجه آن نیز، ترویج بیشتر و بهتر کتابخوانی در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 06 September 2015

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بر نوآوری در طرح های کتابخانه ای و لزوم ارتقای سطح علمی و دانش کتابخانه ای کتابداران روستائی استان اردبیل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، رباب عزیزخانی در کارگاه آموزشی کتابداران روستائی استان با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به علاقمندان، مستلزم تسلط بر مباحث روز علم کتابدارای است، اظهار داشت: اگر کتابداران دانش را با ابتکار و روح نوآوری ادغام کنند، طرح های نوین کتابخانه ای بدست خواهد آمد که نتیجه آن نیز، ترویج بیشتر و بهتر کتابخوانی در جامعه خواهد بود.

وی، وجود کتابخانه های عمومی در روستاها را مایه رشد فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی این مناطق دانست و افزود: حضور پررنگ کودکان روستائی در فعالیت های کتاب محور، آینده امیدوار کننده ای برای جامعه رقم خواهد زد.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها، برگزاری زنگ های انشاء در محیط های کتابخانه ای و ترغیب دانش آموزان به افزایش مطالعات غیر درسی را یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان بیان کرد و تصریح نمود: همکاری بیشتر کتابخانه و مدارس در روستاها نیز باید مورد توجه کتابداران قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار