بازدید دبیران کنسرسیوم تورهای خارجی از ظرفیت‌های گردشگری چابهار

کد خبر: ۸۷۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 23 July 2020

دبیران کنسرسیوم تورهای خارجی با هدف جذب توریست از ظرفیت‌های گردشگری، مکان‌های تفریحی، اقامتی و فروش صنایع دستی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان دیدن کردند.

مدیرگردشگری منطقه آزادچابهار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این سفر سه روزه ۱۰ نفر از اعضای کنسرسیوم تورهای ورودی به کشور از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید و با فعالان گردشگری دیدار و گفت‌وگو کردند.

عدنان حسینی گفت: بیشترین هدف این گروه بازدید از جاذبه‌های گردشگری چابهار و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری منطقه برای برقراری تورهای داخلی و خارجی بوده است.

وی افزود: علاوه‌بر بازدیدها در نشستی با حضور فعالان بخش خصوصی شامل مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی، تورلیدرها، صاحبان مراکز تفریحی و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به صورت کلیپ تصویری معرفی شد.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در خصوص مباحث گردشگری و چگونگی برقراری تورهای خارجی از کشورهای عمان، عراق، سوریه، هند، ارمنستان و اتحادیه اروپا به مقصد چابهار بحث و بررسی و مقرر شد در تدوام همکاری بین منطقه آزاد و کنسرسیوم تورهای ورودی به کشور همایش‌های گردشگری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام می‌تواند تورهای خارجی و داخلی را افزایش داده و باعث رونق گردشگری در منطقه شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های مختلف و هم‌اندیشی با فعالان گردشگری چابهار و بررسی زمینه‌های همکاری از جمله برنامه‌های این سازمان است.

حسینی اظهارداشت: اعضای کنسرسیوم تورهای خارجی از نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع دستی چابهار بازدید کردند.

به گزارش ایرنا نشست با فعالان گردشگری و بازدید از سایر مراکز دیدنی، گردشگری، کوه‌های مریخی، منطقه گواتر، نوار ساحلی رمین تا پسابندر چابهار از برنامه‌های اعضای کنسرسیوم تورهای خارجی به چابهار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار