فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه بزرگ است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه بزرگ است که اسلام و انقلاب را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه می کند.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 16 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر روح اله سهرابی به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با خانواده معزز شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی شاه محمدی اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی افزود: ملت قدر شناس ایران فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت رافراموش نخواهند کرد،همان گونه که فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را نیز فراموش نکرده و نمی‌کنند.
وی یادآورشد: همگی مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم ، شهدا و ایثارگران عزیز برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل تجاوز دشمنان از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش در میهن اسلامی برقرار باشد ، امروز نیز مدافعان سلامت با تاسی از رشادت شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بسترهای امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می سازند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، ادامه داد: تکریم و خدمت به خانواده های شهدا یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا و از وظایف همگان است که موجب می شود، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بعنوان سرمایه ای بزرگ ترویج و گسترش یابد و کشور در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه شود.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: وجود فرزندان شاهد و ایثارگر در هر دستگاه اجرایی مایه افتخار است و تامین اجتماعی استان مرکزی مفتخر به وجود ۱۵۰خانواده شهید و ایثارگر در بین کارکنان خود می باشد، امید است به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موثر واقع شویم.
در پایان از همکاران شاهد در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار