تابناک بوشهر به نقد می گذارد:

موانع جدی کسب و کار در استان چیست و عملکرد دولت در این زمینه چگونه بوده است؟

از جمله مسائلی که شاید بتوان از آن به عنوان مهمترین شاخصه عملکردی دولت یاد کرد، میزان رضایت کارآفرینان و سرمایه گذاران و میزان تسهیل فرآیندهای اداری و بروکراتیک است. امروز موضوع را در خصوص موانع جدی و اصلی کسب و کار در استان انتخاب کرده ایم، بحثی که به نوبه خود گستره وسیعی از جامعه را در بر میگیرد. از یک سو اشتغال و بیکاری و از سوی دیگر سودآوری و امنیت اقتصادی سرمایه گذار و از جنبه دیگر رفاه اجتماعی و مسائل فرهنگی، مقوله های درگیر با این موضوع هستند.
کد خبر: ۸۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 29 August 2015
هفته دولت فرصت مغتنمی است برای ارزیابی عملکرد یکساله دولت و دستگاه های تابعه آن، معرفی دستاوردها در کنار نقد عملکرد دولت و نقاط ضعف آن بهترین هدیه ای است که در این هفته می توان به مجموعه دولت و دولتمردان اعطا کرد. از همین رو «تابناک بوشهر»  تصمیم دارد پنجره ای بگشاید تا هم استانی های مان بتوانند از آن طریق نظرات، مطالبات، پیشنهادات، دغدغه ها، ارزیابی ها و انتقادات خود را پیرامون عملکرد دستگاه های مختلف ابراز دارند.

موضوع گفت و گوی امروز
از جمله مسائلی که شاید بتوان از آن به عنوان مهمترین شاخصه عملکردی دولت یاد کرد، میزان رضایت کارآفرینان و سرمایه گذاران و میزان تسهیل فرآیندهای اداری و بروکراتیک است. امروز موضع را در خصوص موانع جدی و اصلی کسب و کار در استان انتخاب کردیم، بحثی که به نوبه خود گستره وسیعی از جامعه را در بر میگیرد. از یک سو اشتغال و بیکاری و از سوی دیگر سودآوری و امنیت اقتصادی سرمایه گذار و از جنبه دیگر رفاه اجتماع، مقوله های درگیر با این موضوع هستند.

از شما هم استانی میخواهیم تا امروز را برای گفت و گو درباره این مساله وقت بگذارید. چه عواملی سرمایه گذار، کارآفرین و صاحبان ایده را در استان آزار می دهد؟ تا چه روال های بروکراتیک و کند اداری برای فعالان اقتصادی تسهیل شده و عملکرد دولت در محدوده استان بوشهر در این زمینه و برداشتن سنگ های جلوی پای تولید کننده چگونه بوده است.


الزامات و نکاتی که در ارسال نظرات باید رعایت گردد به شرح زیر است:
- نظر ارسالی شامل الفاظ و یا معانی توهین آمیز یا غیر اخلاقی نباشد.
- نظر ارسالی حتی الامکان در 3 خط و حدود 60 کلمه باشد.
- نظر ارسالی حتما در موضوع بوده و شامل موارد متفرقه و غیر مرتبط نباشد.
- نظر ارسالی شامل اسامی افرادی که مسئولیت نداشته و امکان پاسخگویی ندارند نباشد.
- نظر ارسالی شامل اتهامات و ادعاهای اثبات نشده نباشد و صرفا ناظر به اختیارات و وظایف دستگاه مربوطه باشد.
- نظر ارسالی در خصوص دستگاه های استانی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار