در سال ۹۸ رقم خورد

انجام بیش از 3 هزار ماموریت امدادی توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان جزئیات عملیات امدادی جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۸ را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 16 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۳۴ ماموریت امداد و نجات در سال ۹۸ انجام شده است ، اظهار داشت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳/۲۶ صدم درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته به 18 هزار و 400 نفر از افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیده بودند ، امدادرسانی شد ، افزود : در این سال حوادث ترافیکی با یک هزار و 486 مورد همچنان در صدر حوادث رخداده در استان قرار داشته و پس از آن اهم حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان 943 حادثه شهری ،866 مورد خدمات حضوری و 247 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 97 حادثه کوهستان ، 68 حادثه برف و کولاک ، 61 حادثه سیل و آبگرفتگی و 31 حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است .

محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نجات بیش از سه هزار و 344 هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در این مدت ، تصریح کرد: بیش از سه هزار و 570 هزار نفر از آسیب دیدگان به صورت اضطراری اسکان داده شده و دو هزار و 721 مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد : در سال 98 ، 8 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان اصفهان انجام شده است که پس از استان مازندران با 7 هزار و 21 مورد در رتبه دوم قرار دارد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در طول این مدت 223 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، گفت : سیزده هزار و 287 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب چهار هزار و 520 تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده مشارکت و همکاری داشته اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار