اکران فیلم محمد رسول‌‌الله از فردا در اردبیل

فیلم محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی از فردا همزمان با سراسر کشور در سینماهای اردبیل نیز اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 26 August 2015

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره اکرانفیلم محمد رسول‌الله اظهار کرد: قرار است این اثر سینمایی فاخر در سینماهای استان اردبیل نیز اکران شود که هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است که در چند سینماهای شهرستان‌ها نیز این اکران به انجام برسد.

مهدی حمیدی افزود: به صورت کلی اکران این فیلم با همکاری شرکت سرمایه‌گذار و پخش‌کننده ابلاغ شده اما جزئیات آن را بعد از رایزنی‌هایی که با سینماداران استان انجام می‌دهیم اعلام خواهیم کرد.

مدیر سینما انقلاب اردبیل نیز گفت: به دلیل مشکلی که به وجود آمده از فردا اکران این فیلم در سینما انقلاب اردبیل آغاز خواهد شد که ما به صورت الکترونیکی پیش فروش بلیط را نیز آغاز کرده‌ایم.

بهنام شهبازی یادآور شد: امیدواریم با فروش مناسب این فیلم رونقی را در سینماهای کشور و استان اردبیل شاهد باشیم تا زمینه برای استقبال هموطنان از سینما به وجود آید.

وی تصریح کرد: ما با اکران این فیلم از فردا که تمهیدات و مقدمات لازم نیز اندیشیده شده است امیدواریم در مدت اکران یک استقبال خوبی را از سوی همشهریانمان شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیلم محمد رسول‌الله علاوه بر سینما انقلاب و قدس اردبیل قرار است به همت شرکت پخش‌کننده این فیلم در پارس‌‌آباد و سینمایی که در خلخال در حال تجهیز است پخش شود تا هموطنان استان اردبیل بتوانند از این فیلم دیدن کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار