مراسم روز بسیج اصناف در تبریز برگزار شد

همایش اصناف و بازاریان به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی ، روز بسیج با حضور خانواده معظم شهدای اصناف و ترور ، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ، فرمانده بسیج اصناف ، رئیس اتاق اصناف و جمعی از مسوولان دولتی و صنوف بسیجی در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز در این همایش رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) و همچنین هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهداي اصناف گفت : ایجاد رفاه ، آرامش و امنیت شهروندان جزء رسالتهای سنگین دولت بوده و در این راستا بهره گیری از نیروی ارزشمند بسیج بسیار حائز اهمیت است .

وی بسیج را نهادی خودجوش از بین همه اقشار جامعه دانست و افزود : ما باید از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات استفاده نمائیم.

وی ادامه داد : بسیج اصناف نقش بسیار مهم و پر رنگی در اجرای مؤفق طرحهای مختلف و کنترل تورم در جامعه دارد.

نجاتی خاطر نشان کرد : مهمترین مأموریت مورد انتظار از بسیج اصناف گسترش فرهنگ اسلامی در بازار، توسعه ، ترغیب ، تقویت و برجسته نمودن اقدامات فرهنگی و ارزشی جامعه اصناف است .

سرهنگ غیاثی رئیس سازمان بسیج اصناف استان نیز در ادامه با تشریح برنامه های بسیج اصناف استان گفت : جذب و ساماندهی جامعه اصناف جهت تشکیل کلاسهای آموزشی فقه بازار و تجارت اسلامی ، تقویت بنیه دینی اصناف ، تقویت فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و فرهنگ کسب و کار از مهمترین برنامه های بسیج اصناف استان است .

در پایان مراسم از 13 خانواده شهدای اصناف و ترور با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار