آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۸۰۴۲ تن و جان باختگان به ۲۹۱ تن رسید/ کشف ۸۸۱ مورد جدید و رکوردشکنی دوباره مرگ

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۸۰۴۲ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار مبتلایانی که جان باخته اند، طی ۲۴ ساعت اخیر به بالاترین میزان خود رسیده و کرود زده است!
کد خبر: ۸۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 10 March 2020

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۸۰۴۲ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۸۸۱ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است. 

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۸۰۴۲ تن و جان باختگان به ۲۹۱ تن رسید/ کشف ۸۸۱ مورد جدید و رکوردشکنی دوباره مرگ


سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه آمار کلی مبتلایان به کووید ۱۹ در استان‌های مختلف کشور را بدین شرح اعلام کرد: تهران ۲۱۱۴ نفر، قم ۷۵۱ نفر، گیلان ۵۲۴ نفر، اصفهان ۶۱۸ نفر، البرز ۳۳۹ نفر، مازندران ۸۸۶ نفر، مرکزی ۴۱۶ نفر، قزوین ۲۵۷ نفر، مازندران ۸۸۶ نفر، قزوین ۲۵۷ نفر، سمنان ۲۲۱ نفر، گلستان ۱۷۹ نفر، خراسان رضوی ۲۲۲ نفر، فارس ۱۵۱ نفر، لرستان ۱۷۶ نفر، آذربایجان شرقی ۱۴۶ نفر، خوزستان ۱۱۰ نفر، یزد ۱۲۷ نفر، زنجان ۷۹ نفر، کردستان ۷۸ نفر، اردبیل ۹۱ نفر، کرمانشاه ۵۱ نفر، کرمان ۴۰ نفر، همدان ۷۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۴۰ نفر، هرمزگان ۶۹ نفر، خراسان جنوبی ۵۱ نفر، خراسان شمالی ۳۴ نفر، چهارمحال و بختیاری ۳۷ نفر، ایلام ۵۶ نفر، آذربایجان غربی ۷۳ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ نفر و بوشهر ۱۸ نفر.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۹۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۷۳۱ تن بهبود یافته‌اند.

جهانپور در ادامه با یادآوری تداوم توصیه‌های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری، تاکید کرد: امسال مثل سال‌های گذشته نوروز نخواهیم داشت و تاکیدمان را می‌شود از مثال مازندران دریافت که در نتیجه عمل نکردن به توصیه‌های بهداشتی و عدم مسافرت، در آمار اخیر به رتبه‌های بالاتری در جدول رسیده و دومین استان بعد از تهران از نظر شیوع شده است.

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا، به اینجا بروید و برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیمارستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
کهگیلویه و بویراحمد 20 نفر درست است امروز فقط 11 نفر درست است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار