لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

براساس هماهنگی با وزارت بهداشت امروز وزیر ورزش و جوانان دستورالعملی را به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. به مسابقات با برنامه زمانی مشخص در تقویم آسیایی، جهانی و لیگ‌های داخلی مجوز برگزاری بازی بدون تماشاگر داده شد.
کد خبر: ۸۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 24 February 2020

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال در فضای انتخابات قرار دارد و تغییری در اساسنامه آن صورت نمی‌گیرد.
لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

 مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون ووشو درباره اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال ایراداتی دارد، گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال در فضای انتخابات قرار دارد و بدیهی است که قرار نیست تغییری در اساسنامه آن صورت بگیرد. بحث بازنشسته‌ها موضوع دیگری است و ارتباطی به اساسنامه فدراسیون فوتبال ندارد. در مقدمه اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است که با مقررات و قوانین کشور این فدراسیون اداره می‌شود. طبیعی است که ما تابع قوانین کشور هستیم و این قانون برای همه لازم اجرا است.

 علی نژاد درباره لغو مسابقات ورزشی به خاطر شیوع کرونا بیان کرد: براساس هماهنگی با وزارت بهداشت امروز وزیر ورزش و جوانان دستورالعملی را به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. به مسابقات با برنامه زمانی مشخص در تقویم آسیایی، جهانی و لیگ‌های داخلی مجوز برگزاری بازی بدون تماشاگر داده شد. البته رویداد‌های محلی و استانی که برگزار نشدن آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند را به زمان‌های دیگر موکول کردیم. مسابقات فوتبال و لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

او درباره پایان حضور ۱۳ ساله خود در فدراسیون ووشو اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستم ماموریتی که ۱۳ سال برعهده من گذاشته شده بود را با موفقیت تمام کنم. روز‌های سختی را در این ۱۳ سال پشت سرگذاشتیم و شبانه روز کار و تلاش کردیم تا ووشو را به شرایط مطلوب برسانیم.

او بیان کرد: خدا را شکر که ۲ دوره قهرمانی جهان به صورت متوالی در ۲ سال اخیر بزرگترین اتفاقی بود که می‌توانست رقم بخورد و یک تیم قدرتمند، منسجم و همدل در ووشو داریم. به طور حتم من به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس آسیا در کنار ووشو خواهم بود و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید فدراسیون ووشو دارم. معتقدم جامعه ووشو با قدرت و صلابتی که دارد می‌تواند راه خود را ادامه بدهد. ووشو در مسابقات آسیایی و جهانی بهترین نتایج کسب کرده است. در حال حاضر با حمایت مسئولان فدراسیون جهانی، ووشو به المپیک جوانان راه یافته و روز‌های درخشانی برای ووشو کشورمان در المپیک می‌بینم.
ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست ووشو بعد از عید نوروز انجام می‌شود

علی نژاد درباره زمان انتخابات فدراسیون ووشو و برگزاری انتخابات فدراسیون‌های المپیکی گفت: انتخابات فدراسیون دوومیدانی ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و ۲۱ اسفند هم انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان را برگزار می‌کنیم. صلاحیت کاندیدا‌های فدراسیون تنیس هنوز نیامده است و بعد از عید نوروز هم ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون ووشو را آغاز می‌کنیم.


باشگاه

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار