محور خلخال به اسالم بازگشایی شد

کد خبر: ۸۲۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف‌روبی و بازگشائی محور خلخال ـ اسالم با بیان اینکه هم اکنون راهداران سخت کوش استان اردبیل درحال برف‌روبی 2 کیلومتر از حوزه استحفاظی استان گیلان هستند اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران استان اردبیل این محور بازگشایی شده و پس از برف‌روبی و بازگشایی کامل حوزه استان گیلان عبور و مرور برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه 5 روستای خلخال مسدود است، افزود: راهداران اردبیل از ساعات اولیه بحران، راه 132 روستای منطقه را بازگشایی کردند و از اولین ساعات بارش نیز برف‌روبی و نمک‌پاشی در حال انجام است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به‌رغم فعالیت راهداران به‌دلیل وجود کولاک برف و باد شدید احتمال مسدود شدن راه‌ها بار دیگر وجود دارد و از همین روی راهداران و مدیران بحران استان در محورهای شهرستان خلخال مستقر شده‌اند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه راه 10 روستای دیگر در شهرستان‌های کوثر، نیر و مشگین شهر درحال بازگشایی است اظهار داشت: در سطح استان اردبیل 110 اکیپ راهداری جاده‌ها را پوشش می‌دهند که به دلیل بارش شدید برف در روزهای اخیر و بحران روی داده در خلخال 20 اکیپ جدید نیز به آنها اضافه شده و با تمام توان در خدمت‌رسانی به روستائیان و بازگشایی معابر اقدام می‌کنند.

رحمتی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در تامین ماشین‌آلات و کمک به حل بحران شهرستان خلخال، تصریح کرد: تمامی مدیران پای کار آمدند تا این بحران را حل کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هواشناسی اردبیل برای روز دوشنبه بارش اعلام کرده و بر همین اساس و برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های روستایی به همراه راهداران در این مناطق مستقر هستیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار