5 هزار کیلو چوب بلوط قاچاق در رستم کشف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم گفت: در استان فارس ۵۰۰ و ۵ هزار کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف و در این رابطه ۸ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 12 February 2020

تابناک  فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید بهاءالدین سادات رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم بیان کرد: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم یک باند قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان متلاشی و از آنان ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

او، تصریح کرد: این عملیات در روستای جنگلی گل بابکان شهرستان رستم انجام شد که طی آن نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری همیاران طبیعت اعضای باند ۸ نفره قاچاق چوب را دستگیر و سه خودروی آنان را توقیف کردند.

سادات ادامه داد: اعضای این باند، با قطع درختان جنگلی و انتقال آن به خارج از شهرستان علاوه بر تخریب عرصه‌های طبیعی، موجب نا امنی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم افزود: در یک عملیات دیگر نیز یک دستگاه خودری پراید شناسایی و ۳۰۰ کیلوگرم ذغال از این خودرو کشف شد که ۲ متخلف در این ارتباط دستگیرشدند.

او، با اشاره به همکاری خوب مراجع قضایی این شهرستان در شناسایی متخلفان اراضی ملی، تاکید کرد: خودرو توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار