عضو شوراي اسلامي شهر قم:

وصول ۴۴ درصدي كل بودجه سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم

عضو كميسيون برنامه، بودجه و سرمايه‌گذاري شوراي اسلامي قم، با اشاره به وصول ۴۴ درصدي بودجه در سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم، گفت: از بودجه پيش بيني شده براي سازمان‌ها، ۱۶۰ ميليارد ريال هزينه سرمايه‌اي بوده است.
کد خبر: ۸۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 23 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس محمدي در يك صد و چهلمين جلسه شوراي اسلامي قم افزود: جمع بودجه مصوب كل سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم در سال ۱۳۹۴، ۱۶۱۰ ميليارد ريال است كه چهار ماه آن مي‌شود ۵۴۰ ميليارد ريال كه در اين مدت ۲۴۰ ميليارد ريال محقق شده است.

وي با اشاره به اينكه نسبت به پيش بيني مصوب ۴۴ درصد وصولي بودجه در سازمان‌هاي تابعه شهرداري قم اتفاق افتاده اظهار داشت: از بودجه پيش بيني شده براي اين سازمان‌ها، ۱۶۰ ميليارد ريال هزينه سرمايه‌اي بوده است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به اينكه هفت سازمان بيش از ۵۰ درصد از درآمد خود را محقق كرده‌اند گفت: سازمان‌هاي كشتارگاه صنعتي، ميادين ميوه و تره‌بار، آرامستان‌هاي بهشت معصومه(س)، حمل و نقل و ترافيك، پايانه‌هاي مسافربري، زيباسازي، مديريت و نظارت بر تاكسيراني جزء سازمان‌هايي بودند كه نسبت به ۴ ماه بيش از ۵۰ درصد درآمد داشته‌اند و ديگر سازمان‌ها كمتر از ۵۰ درصد بوده است.

محمدي ادامه داد: تناسب درآمد و هزينه در فصل سه كه هزينه‌هاي سرمايه‌اي است به خوبي رعايت نشده و بايد به اين نكته توجه بيشتري كرد.

وي اظهار داشت: در مورد سازمان‌ها در ثبت اسناد اداري گاهي اين ثبت به موقع انجام نشده و يا با تأخير صورت پذيرفته است انتظار مي‌رود در ۲ ماه سوم اين اسناد به موقع ثبت شود و ثبت اسناد قيد و شفاف سازي گردد زيرا در برخي موارد برخي از كارها انجام نشده اما هزينه شده است.

عضو كميسيون برنامه و بودجه و سرمايه‌گذاري شوراي اسلامي بيان داشت: برخي از سازمان‌ها از جمله زيباسازي در بحث تمركز و تجميع اقدامات تبليغاتي در سطح شهر بايد تلاش كنند تا از نظر درآمدي دچار مشكل نشويم.

محمدي تاكيد كرد: در خصوص المان‌ها نيز بايد در مناطق گردشگري با هماهنگي با سازمان زيباسازي باشد تا بتوان ظرفيتي خوب در اين عرصه ايجاد گردد.

وي در پايان پيرامون دفن اموات خاطرنشان كرد: مردم قم در چند سال اخير استقبال خوبي از دفن اموات در بهشت معصومه (س) دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار