بشردوستی ؛ چاشنی یلدای جوانان در استان اصفهان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام فعالیت های بشردوستی به مناسبت آغاز زمستان و شب یلدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 24 December 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ حیدرعلی خانبازی گفت: جوانان، امدادگران، داوطلبان و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر در هر شهرستان به عنوان یک خانواده کنار یکدیگر گرد آمدند تا این آیین زیبا را گرامی داشته و بشردوستی را منصه ظهور بگذارند.

خانبازی تصریح کرد: حضور در آسایشگاه سالمندان و جانبازان، پایگاه‎های امداد و نجات، مهدهای کودک، مناطق کم برخوردار، پایگاه‎های اورژانس و آتش نشانی به همراه توزیع میوه و ثبت شبی بیاد ماندنی بخشی از این برنامه‎ها بوده است.

وی افزود: مسابقه جیدمان یلدانه و توزیع اقلام چیده شده توزیع بین نیازمندان و کودکان کار، برپایی مسابقه آشپزی به نفع بیماران، چیدمان سفره‎های یلدایی برای آشنایی کودکان با این سنت دیرینه در کانون‎های غنچه‎های هلال و دانش آموزی نیز از دیگر برنامه‎های روز پایانی پاییز بوده است.

خانبازی در ادامه اظهار داشت : جوانان بشردوست هلال احمری با توزیع بسته‎های مواد غذایی، میوه و… در میان کودکان کار، مناطق کم برخوردار و نیازمندان، این شب را در کنارشان بودند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از زحمات این جوانان بشردوست اضافه کرد: گرامیداشت شب یلدا از دیرباز در فرهنگ ایران بوده است و جوانان عزیز با انجام این دست اقدامات بشردوستان به زیبایی این آیین افزودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار