مردم خواستار مجازات اغتشاشگران هستند

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به جنایت اغتشاشگران به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی از نقاط کشور گفت: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضایی می‌خواهند که اشرار و اغتشاشگران را به مجازات اعمالشان برسانند.
کد خبر: ۷۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 23 November 2019

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: در پی شرارت اراذل و اوباش، سران آمریکا به نشانه خوشحالی از اغتشاشگران حمایت کرده و برای آنان سوت و کف می‌زنند.
وی افزود: امروز شاهدیم که ترامپ برای حقوق ملت ایران غصه خورده و از قطعی اینترنت در ایران ابراز نگرانی می‌کند، کسی که سخت‌ترین تحریم‌ها به ایران تحمیل کرده، خواستار توجه به حقوق مردم شده است.
محمودی اظهار کرد: آمریکا باید بداند که در طول ۴۱ سال گذشته، هر بار که به ناراحتی مردم ایران لبخند زده، این خنده به  غم و غصه برای آنان تبدیل شده و همانطور که حرکت اشرار ظرف ۴۸ ساعت در کشور کنترل شد، باقی توطئه‌ها نیز با شکست مواجه می‌شود.
وی گفت: مردم همچنان منتظرند که جعبه سیاه اطلاعات روح الله زم باز و پرونده اقتصادی برخی حضرات نیز علنی شود تا سوءاستفاده کنندگان اقتصادی به مجازات خود برسند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضایی می‌خواهند که با قاطعیت و سرعت، اشرار معاند را به سزای اعمال ننگینشان برساند.
وی با اشاره به ایراد خسارت از سوی اشرار به اماکن عمومی در منطقه خیرآباد ورامین گفت: مردم ورامین روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح در منطقه شهرک مدرس و خیرآباد که توسط برخی از اشرار با آسیب‌هایی مواجه شد، راهپیمایی برپا کرده و انزجار خود را از این تحرکات ابراز می‌کنند.
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: راهپیمایی ملت ایران در محکوم کردن اشرار خائن مزدور، عناصر ناکارآمد و نفوذی های داخلی آنها است، مردم از گرانی، بیکاری و سوء مدیریت‌ها گلایه دارند ولی با شناخت شرارت‌ خائنین به کشور، در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار