نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امام با سخنان خود در استانداری مدینه و توصیف اعمال یزیدیان تاریخ به ما الگو می‌دهد که در هر دوره ای باید مسیر خود را با اهل فسق و گناه و جنایتکاران عالم جدا کنیم، امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند که دست‌هایشان به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.
کد خبر: ۷۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 12 September 2019

امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در مسجد حضرت مسلم اظهار کرد: خدای متعال انسان‌ها را مهندسی کرده است، زیرا در بین بندگان خدا مومن و غیرمومن وجود دارد آنهایی که مومن هستند این لیاقت را پیدا می‌کنند که خدای متعال ولی آنها باشد، هرکس که می‌خواهد خدا ولی او باشد باید در دانشگاه الهی، ایمان و تقوا را کسب کند.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه کسب تقوا نیازمند پیش زمینه ای به نام "ایمان" است، افزود: برای قرارگرفتن در بین اهل ذکر و اهل ولایت باید مومن و اهل ایمان باشیم، زمانی که خداوند ولی مومنان می‌شود آنها را از تاریکی‌ها به نور هدایت می‌کند.

  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در سوره "نور" می‌خوانیم خدا با نور خود هرکس را که بخواهد هدایت می‌کند، یعنی وجود ما تجلی نور خداست و اگر این نور الهی از ما گرفته شود. مجاری نور الهی قرآن و پیامبران الهی و ائمه معصومین هستند که ما باید همیشه با این انوار خدایی که مجرای نوررسانی الهی به ما هستند ارتباط داشته باشیم و وضعیت خود را بسنجیم والا در بدبختی و شقاوت و تاریکی قرار می‌گیریم.

 

وی با اشاره آیات سوره بقره بیان کرد: مدیریت همه چیز در دستان خداست و اوست که هستی را از تاریکی به سمت نور می‌برد و مومنان با این نور همراه می‌شوند و اولیای طاغوت به سمت تاریکی و جهالت حرکت می‌کنند، زیرا دارای ولایت توحیدی نیستند.

 

وی تصریح کرد: سیدالشهدا در مسیر کربلا به یاران خود فرمودند؛" عده‌ای را امامشان به بهشت و برخی را امامشان به جهنم دعوت می‌کند."؛ تقابل بین نور و ظلمت و حق و باطل از ابتدای دنیا تا روز قیامت وجود دارد و آدمی اگر زیر چتر ولایت خدا قرار بگیرد نورانی خواهد شد و اگر راه غیرخدایی را بپذیرد هر روز باید تحت ولایت طاغوتی قرار بگیرد.

 

آیت‌الله عابدینی در پایان اذعان کرد: امام با سخنان خود در استانداری مدینه و توصیف اعمال یزیدیان تاریخ به ما الگو می‌دهد که در هر دوره ای باید مسیر خود را با اهل فسق و گناه و جنایتکاران عالم جدا کنیم، امریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند که دست‌هایشان به خون هزاران بی‌گناه آلوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار