متأسفانه در برخی موارد افرادی فاقد تخصص فرهنگی تریبون به دست گرفته و اظهارنظر می‌کنند.

امام‌جمعه اقلید با اشاره به سخنان برخی افراد درزمینهٔ امور فرهنگی و مذهبی، یادآور شد: متأسفانه در برخی موارد افرادی فاقد تخصص فرهنگی تریبون به دست گرفته و اظهارنظر می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 07 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی صبح امروز در جلسه شورای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با موضوع دهه امامت و ولایت که با حضور فرماندار و برخی از مسؤولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و امور فرهنگی اشاره و اظهار کرد: اهمیت کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و باید همه در راستای تحقق و ارتقای این امر مهم تلاش کنند.

وی عنوان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ دولتی انگیزه‌ای برای اجرای کار فرهنگی که به‌درستی پاسخگوی نیاز نسل جوان باشد، نداشته و به‌تبع هیچ اقدامی برای کمک به برگزاری محافل مذهبی و فرهنگی صورت نگرفت.

طالبی از عدم اختصاص بودجه فرهنگی و یا عدم استفاده از این اعتبارات در امور فرهنگی انتقاد کرد و گفت: حتی زمانی که اعتباری فرهنگی تصویب شد، با نوعی تحکم و زورگویی همراه بوده و موجب عدم بهره‌گیری مناسب از آن در راستای تحقق اهداف فرهنگی شد.

وی با اشاره به سخنان برخی افراد درزمینهٔ امور فرهنگی و مذهبی، یادآور شد: متأسفانه در برخی موارد افرادی فاقد تخصص فرهنگی تریبون به دست گرفته و اظهارنظر می‌کنند.

گفتنی است، این جلسه با تبادل‌نظر افراد شرکت‌کننده و تأکید بر لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی واحد ر سطح شهرستان و عدم موازی کاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت‌های مختلف در طول سال ادامه یافت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار