ناصر مقدم اظهار کرد: توزیع آگهیهای دولتی بین رسانههای مجازی مثل خبرگزاریها دستورالعمل تازهای نیست و از قبل هم رواج داشته است.
وی ادامه داد: البته توزیع آگهیهای دولتی به رسانههای غیرمکتوب قیدی دارد واین است که آگهی دهنده باید نسبت به درج آگهی خود در این رسانهها تمایل نشان دهد و در این خصوص تمایل داشته باشد.
این مسئول توضیح داد: واقعیت این است اغلب آگهی دهندگان که اغلب دستگاههای دولتی هستند بیشتر دوست دارند آگهیهای خود را رسانههای مکتوب و معتبرسراسری منتشر کنند و کمتر به انتشار آگهی در پایگاههای خبری و خبرگزاریها علاقه نشان میدهند.