فلسفه اساسی ایجاد شوراهای اسلامی رفع مشکل مردم است

کد خبر: ۷۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 27 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،امام جمعه باشت در خطبه های  نماز این شهر گفت: 9 اردیبهشت سالروزتاسیس شوراهای اسلامی است.
حجة الاسلام عبودی افزود: ذات وفلسفه وجودی شورا به جهت این بود که نمایندگانی از طرف مردم درشهر و روستا مشکلات را بهتر ببینند و بتوانند مشکلات مردم راحل کنند که این فلسفه اساسی وجود شوراها است.
امام جمعه باشت با قدردانی از زحمات و تعامل شورا وشهردار این شهر ادامه داد:دربحث فرهنگی خدمات شایانی درباشت شکل گرفته و طرحهای خوبی هم اجرایی شده  و نیاز است مسئولان شهرستان واستان شهردار راکمک کنند.
حجة الاسلام عبودی با گرامیداشت11 اردیبهشت روز کارگر افزود: لازم است متولیان و  پیکانکاران نسبت به پرداخت حقوق کارگران بیشتر دقت کنند ودستمزد کارگر متناسب با تورم افزایش یابد.
وی گفت: شعار امسال رونق تولید است و تولید هم به دست کارگران عزیز است واگر به کارگر توجه شود رونق تولید هم به سرانجام میرسد.
وی گفت: صداوسیما به عنوان رسانه ملی وبه عنوان یک دستگاهی که مورد اعتماد مردم است وبیشترین بیننده رادارد راجع به مسئله کار و کارگر فرهنگ سازی کند.
خطیب جمعه باشت با یادآوری 12 اردیبهشت سالروز شهادت استادعلامه مطهری ادامه داد: معلمان تربیت کنندگان نسلهای آینده هستند و لازم است به نیازها و مشکلات آنها توجه بیشتری بشود.
حجه الاسلام عبودی گفت:آل سعود درچند روز اخیر 37نفر را که 32 نفرشان شیعه بودند به صورت دسته جمعی  به عنوان مبارزه با تروریسم گردن زد.
وی ادامه داد:آل سعود درسراشیبی سقوط قرار گرفته و بداند که این خونها، جوانان دیگر را زنده میکند وآن روزآل سعود سقوط خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار